Dapet Uang Dengan Gampang? ini caranya

28/11/11

Girls’ Generation Nominated for Three Categories in Golden Disk Awards (Girls 'Generation masuk Nominasi untuk Tiga Kategori dalam Golden Disk Award)

After topping the charts and music shows in Korea, Girls’ Generation has been nominated for three categories in the upcoming 26th Golden Disk Awards (also known as the Korean Grammy Awards), which will be on January 11th–12th, 2012 and will be held at Kyocera Osaka Dome in Osaka, Japan.
Girls’ Generation has been nominated in the Album Award, Digital Album Award and Most Popular Artist Award categories. There are 25 nominees under the Album and Digital Album Award while for the Most Popular Artist Award, there are 35 nominees.
In addition to that, the Album Award winner be announced on the first day of the event and the Digital Album Award will be announced on the second day. Also, Girls’ Generation will be performing on the second day of the event.
=========================================================================
Indonesian Trans:
Setelah topping grafik dan menunjukkan musik di Korea, Girls 'Generation telah dinominasikan untuk tiga kategori dalam Golden Disk Award ke-26 (juga dikenal sebagai Grammy Awards Korea), yang akan beelangsung pada 11-12 Januari, 2012 dan akan diadakan di Kyocera Dome Osaka di Osaka, Jepang.

Girls 'Generation telah dinominasikan dalam Penghargaan Album, Album Penghargaan Digital dan kategori
Award Artis Paling Populer . Ada 25 nominasi di bawah Album dan Penghargaan Album Digital sedangkan untuk Artist Award Paling Populer, ada 35 nominasi.

Selain itu, pemenang Penghargaan Album diumumkan pada hari pertama acara dan Penghargaan Album Digital akan diumumkan pada hari kedua. Juga, Girls 'Generation akan tampil pada hari kedua acara.


cr: Soshified
Indo Trans: Iea Riezta YoonAddict

0 comments:

Posting Komentar

Say Anything About This Please !! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...